Домашні завдання

клас
Урок 31 
17.01 - Г. Гейне німецький поет-романтик. "Книга пісень" - видатне явище німецького романтизму.
Домашнє завдання:
Вивчити біографію поета та скласти тестові завдання; аналіз збірики "Книга пісень"; повтор ст. 5-9.

Урок 32
18.01 - Любов - першооснова життя.
 Домашнє завдання:
Опрацювати статтю підручника ст. 142-149 .;скласти  сенкан до слова любов; повтор ст. 12-19.

Урок 33
24.01 - Змалювання природи як засіб бачення і пізнання світу та власної душі у віршах з книги піень.
Домашнє завдання:
Вивчити вірш за вибором напамять; зробити письмовий аналіз однієї з поезій; повтор ст. 21-28.

Урок 34
25.01 - Дж. Байрон - англійський поет-романтик, фундатор течії байронізму. Провідні мотиви і домінуючі настрої у віршах "Мій дух як ніч ...", "Прометей".
Домашнє завдання:
Скласти хронологічну таблицю до біографії письменника; вивчити вірш "Прометей" напам'ять; повтор ст. 29-37.

Урок 35
31.01 - Байронічний герой і настрої "світової скорботи" у віршах поета.
Домашнє завдання:
Виписати художні засоби із вірша " "; дати відповіді на запитання ст. 160 ; підготувати повідомлення, презентацію про Гетьмана Мазепу; повтор ст. 38-42.

Урок 36
01.02 - Поема "Мазепа". Історична основа та романтичний міф. Особливості композиції поеми.
Домашнє завдання:
Прочитати поему "Мазепи"; опрацювати статтю підручника ст. 160-165 ; дібрати цитати до характеристики образу Мазепи; повтор ст. 46-54.

Урок 37
07.02 - Риси романтичного героя в образі Мазепи.
Домашнє завдання:
Скласти план до характеристики образу Мазепи; підготувати нотатки для написання листа до літературного героя або автора за поемою Байрона "Мазепа" або есе "Україна і поема Байрона"; повтор ст. 55-59.

Урок 38
08.02. - Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання листа до літературного героя або автора за поемою Байрона "Мазепа" або есе "Україна і поема Байрона".
Домашнє завдання:
Підготувати повідомлення або презентацію "Адам Міцкевич і Україна"; повтор ст. 59-63.

Урок 39
14.02. - Творчість Адама Міцкевича - апогея польського романтизму. Перебування поета в Россії й Україні, його відтворення в поезії "Кримські сонети".
Домашнє завданн:
Вивчити біографію ст. 166-170; вивчити напам'ять вірш за вибором; повтор  ст. 64-66.

Урок 40
15.02 - Патріотизм іностальгія за далекою батьківщиною як провідний настрій "Кримських сонетів". Мотив єдності й природи у сонетах.
Домашнє завдання:
Вивчити параграф 11; відповіді на питання с.179; індивідуальне завдання: с 179; повтор. с.67-73

Урок 41
21.02 - Поема "Дзяди" як філософська драма. Монолог Конрада, втілення в ньому рис романтизму.
Домашнє завдання:
Прочитати статтю підручника с.170-173; повтор. тему "Доба романтизму".

Урок 42
22.02 - Контрольна робота по темі "Доба романтизму".
Домашнє завдання:
Створити буклет улюбленого письменника романтизму; підготувати презентацію або повідомлення "життєвий і творчий шлях О. С. Пушкіна; повтор. с. 74-79
Урок 43
28.02 - Переосмислення здобутків європейського романтизму російською літературою. О. С. Пешкін - великий російський поет.
Домашнє завдння:
Опрацювати підручник с. 180-188; Відповіді на питання с. 188; повторити відомості про Пушкіна вивчені у попередніх класах.
Урок 44
01.03 - Жанрово-тематичне розмаїття лірики Пушкіна.
Домашнє завдання:
Опрацювати підручник с. 188-194; виписати художні засоби із вірша "Я пам'ятаю мить чудову..."; повторити с.80-85.
Урок 45
07.03. - Аналіз поезії Пушкіна.
Домашнє завдання:
Вивчити за вибором вірш напам'ять; повторити біографію Пушкіна; читати роман "Євгеній Онєгін"; повторити с. 86-90.
Урок 46
14.03 - "Євгеній Онєгін" - соціально-психологічний роман у віршах. Онєгінська строфа. Духовний світ його головних героїв.
Домашнє завдання:
Опрацювати підручник с.194-198; дібрати цитати до характеристики образу Євгенія Онєгіна; повторити с.90-95.
Урок 47
15.03 - Онєгін як утілення типу "зайвої людини"; суперечливість його почуттів та вчинків.
Домашнє завдання:
Опрацювати підручник с. 198-200; скласти цитатний план до образу Ленського.
Урок 48
28.03 - Пушкінське переосмислення романтика в образі Ленського.
Домашнє завдання:
Підготуватись до диспуту на тему: "Чому Онєгін став "зайвою людиною" у суспільстві?"
Урок 49
29.03 - УРМ (усно) Диспут. Чому Онєгін став "зайвою людиною"?
Домашнє завдання:
Дібрати цитати до характеристики образу Тетяни.
Урок 50
04.04 - Гармонія внутрішнього світу, душевна чистота Тетяни.
Домашнє завдання:
Вивчити напам'ять лист Тетяни (за бажанням); підготувати нотатки до написання контрольного твору за темами: "Душевна чистота Тетяни"; "Чому Онєгін став "зайвою людиною?"; "Євгеній Онєгін" - перший реалістичний роман; Мої враження від ліричних творів Пушкіна.   
Урок 51
05.04 - УРМ. Контрольний твір за творами Пушкіна.
Домашнє завдання:
Підготвати презентацію або повідомлення по творчості Лермонтова.
Урок 52
11.04 - М. Ю. Лермонтов - видатний російський письменник.
Домашнє завдання:
Опрацювати підручник с.201-206; скласти хронологічну таблицю; виконати творче завдання с.206.
Урок 53
12.04 - Мотиви свободи і самотності, песимізм поезій Лермонтова.
Домашнє завдання:
Зробити письмовий аналіз одного із віршів за вибором; вивчити вірш напам'ять за вибором; відповіді на питання с. 234.
Урок 54
19.04 - "Герой нашого часу" - морально-психологічний роман про долю покоління. Сенс назви роману.
Домашнє завдання:
Прочитати роман; дібрати цитати до характеристики образу Пичоріна; опрацювати підручник с. 215-217.
Урок 55
20.04 - Характеристика образу Печоріна, його звязок з байронічним героєм та образом Онєгіна.
Домашнє завдання:
Скласти порівняльну характеристику образів Печоріна та Онєгіна; підготувати риси характеру, які характеризують жіночі образи твору.
Урок 56
25.04 - Жіночі персонажі роману. Максим Максимович - образ "маленької людини".
Домашнє завдання:
Скласти план до характеристики образу Максима Максимовича; опрацювати підручник с. 217-224; знайти романтичні елементи в творі.
Урок 57
26.04 - Романтичні й реалістичні елементи в творі.
Домашнє завдання:
Відповіді на питання с. 226; знайти повідомлення на тему: "Вплив української культури на творчість Гоголя".
Урок 58
03.05 - М. В. Гоголь - російський і український письменник. Вплив української культури на розвиток його творчості.
Домашнє завдання:
Скласти хронологічну таблицю біографії письменника; прочитати повість "Шанель".
Урок 59
04.05 - Високий гуманізм письменника і зображення в повісті "Шанель" трагічної долі "маленької людини" Акакійовича.
Домашнє завдання:
Дібрати цитати до характеристики образу Акакія Акакійовича; визначити конфлікт твору.
Урок 60
10.05 - Порівняльна характеристика образів маленьких людей: Максима Максимовича та Акакія Акакійовича.
Домашнє завдання:
Написати твір роздум: "Моє ставлення до образів "маленьких людей"; знайти елементи романтизму та реалізму в повісті.
Урок 61
13.05 - Суміщення в повісті "Шанель" елементів романтизму та реалізму.
Домашнє завдання:
Прочитати твір Гоголя "Вечори на хуторі біля Диканьки".
Урок 62
16.05 - Урок позакласного читання. "Вечори на хуторі біля Диканьки" і романтичний образ України.
Домашнє завдання:
Написати есе "Україна у моєму серці"; повторити теорію літератури.
Урок 63
17.05 -  Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік.
Домашнє завдання:
Підготуватись до підсумкової контрольної роботи.
Урок 64
23.05 - Підсумкова контрольна робота за рік.
Домашнє завдання:
Підготувати презентацію твору або автора, якийнайбільше сподобався.
Урок 65
24.05 - Підсумковий урок.
Домашнє завдання:
Читати твори за програмою 10 класу.



10 клас
Урок 16
17.01 - Творчість Толстого як найповніший вияв можливостей реалістичної літератури. Духовні і творчі шукання й здобутки письменника.
 Домашнє завдання:
Скласти хронологічну паблицю життя і творчості Толстого; дочитати роман "Анна Кареніна"; дібрати цитати до характеристики образу Анни Кареніної; повтор. с. 5-11.

Урок 17
24.01. - "Діалектика душі" толстовських героїв. Суперечливість образу Анни Кареніної.
Домашнє завдання:
Підготувати повідомлення про окремі образи роману (Вронський, Кареніна, Доллі, Стів, Кіті, Каренін); дати письмову відповідь на запитання: у чому бачить сенс життя Анна Кареніна у творі? Дібрати цитати до характеристики образу Левіна; повтор. с 13-19.

Урок 18
31.01 - Образ Левіна, його автобіографічна складова. Паралелізм у к4омпозиції роману, особливості стилю.
Домашнє завдання:
Опрацювати підручник с 96-117; індивідуальне завдання: підготувати презентацію "творчий шлях Антона Чехова"; прочитати твір Чехова "Скрипка Ротшильда"; повтор. с. 20-29.

Урок 19
07.02 - Урок позакласного читання. Роль підтексту та художньої деталі у зображенні трагізму "дрібниць людського життя".
Домашнє завдання:
Підготувати нотатки для написання контрольної творчої роботи. Теми творчих робіт: "Чим привабливі толстовські герої?"; "У чому полягає суперечливісь образу Анни Кареніної"; "Левін, його пошуки, його падіння - це все характерне душі Толстого"; повтор. с. 29-39.

Урок 20
14.02. - Контрольний твір по творчості Л. Толстого.
Домашнє завдання:
Підготувати повідомлення про розвиток поезії 19 століття; повтр. с. 44-53.

Урок 21
21.02 - Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії середини 19 століття. Світоглядно-естетичні зрушення в мистецтві та літературі.
Домашнє завдання:
Вивчити теорію літератури; опрацювати підручник с.119-123; індивідуальне завдання: створити презентацію "Поезія 19 століття"; повтор. с. 54-62.

Урок 22
28.02 - Вітмен - американський поет - новатор. Збірка "Листя трави" її провідні теми і мотиви.
Домашнє завдання:
Підготувати аналіз збірки "Листя трави"; вивчити теорію літератури (поняття про верлібр); скласти хронологічну таблицю до творчості Вітмена;повтр. с. 63-68.

Урок 23
07.03 - "Пісня про себе" - програмовий твір поета.
Домашнє завдання:   
Опрацювати вибрані твори із збірки; повтор. с. 69-75.

Урок 24
14.03 - Світогляд і естетичні погляди Шарля Бодлера. Збірка "Квіти зла".
Домашнє завдання:
Зробити письмовий аналіз вірша відповідності; повтор. с. 76-80.

Урок 25
28.03 - Традицфйність і своєрідність вирішення проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос".
Домашнє завдання:
Вивчити вірш "Альбатрос" напам'ять та виписати символи з поезії ; повтор. с. 81-85.

Урок 26
04.04 - Символізм як літературний напрям кінця 19 початок 20 століття. П. Верлен "Поетичне мистецтво як художній маніфест символізму.
Домашнє завдання:
Аналіз поезій; скласти сенкан до слова Верлен; підготувати презентацію до творчості А. Рембо.

Урок 27
Асоціативно - чуттєва картина Всесвіту у поезії А. Рембо, місце в ній поета.
Домашнє завдання:
Зробити письмовий аналіз одного із віршів Рембо; повторити літературу реалізму та поезію 19-20 століття.

Урок 28
20.04 - Контрольна робота (різнорівневі завдання).
Домашнє завдання:
Підготувати презентацію "Розвиток модернізму в Англії", або повідомлення "Творчий шлях Оскара Уайльда".

Урок 29
25.04 - Уайльд - письменник англійського раннього модернізму. Життєвий творчий шлях митця.
Домашнє завдання:
Вивчити біографію; прочитати  роман "Портрет Доріана Грея".

Урок 30
04.05 - Філософсько-естетичні та моральні проблеми твору. Своєрідність художнього конфлікту Краси й Моралі.
Домашнє завдання:
Скласти цитатний план до характеристики образу Доріана Грея; дібрати цитати до характеристики інших образів.

Урок 31
11.05 - УРМ (усно). Система образів роману "Портрет Доріана Грея" .
Домашнє завдання:
Підготувати нотатки для написання есе "Моральна чи аморальна книга "Портрет Доріана Грея".

Урок 32
16.05 - УРМ (письмово). Написання есе на тему  "Моральна чи аморальна книга "Портрет Доріана Грея".
Домашнє завдання:
Повторити вивчений матеріал за рік.

Урок 33
23.05 - Контрольна робота.
Домашнє завдання:
Повторити теорію літератури.

Урок 34
25.05 - Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік.   


8 клас
Урок 31
17.01. - Епоха Відродження в Європі. Жарактерні риси ренесансної культури і літератури.
Домашнє завдання:
Опрацювати підручник с.152-155; виконати завдання с. 156. повтор. с. 6-10.

Урок 32
19.01. - Втілення гуманістичних ідеалів у поезії Франческо Петрарки.
Домашнє завдання:
Вивчити біографію Петрарка; аналіз сонетів 132, 367; індивідуальне завдання: створити буклет творчості Франческо Петрарки. повтор. с. 11-16.

Урок 33
24.01. - Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя і героїні.
Домашнє завдання:
Вивчити напам'ять сонет 61; відповіді на питання с. 160, 161; підготувати повідомлення про Шекспіра. Повтор. с. 17-29.

Урок 34
26.01 - Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Відображення внутрішнього світу ренесансної людини в сонетак.
Домашнє завдання:
Вивчити біографію письменника; вивчити сонет 66 напам'ять; відповіді на питання с. 165, 166; повтор. с. 29-33.

Урок 35
31.01 - Основні теми сонетів Шекспіра - кохання до Смаглявої леді, дружба.
Домашнє завдання:
Опрацювати підручник с. 162-164; відповіді на питання с.167; читати трагедію "Ромео і Джульєтта"; повтор. с. 35-38.

Урок 36
02.02. -  Історія створення трагедії "Ромео і Джульєтта". Конфлікт справжнього почуття і забобонів.
Домашнє завдання:
Дочитати трагедію; вивчити теорію літератури; відповіді на питання с. 187; повтор. с. 39-50.

Урок 37
07.02 - Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти.
Домашнє завдання:
Визначити проблематику трагедії; підготувати аналіз трагедії с 167-171; індивідуальне завдання: складіть сенкан до слова кохання; повтор. с. 52-61.

Урок 38
09.02 - Гуманістична цінність трагедії Шекспіра, її популярність серед різних поколінь.
Домашнє завдання:
Відповіді на питання с. 188; підготувати нотатки до характеристики образів Ромео і Джульєтти; повтор. с. 67-74.

Урок 39
14.02. - Урок розвитку зв'язного мовлення. Письмова характеристика образів Ромео і Джульєтти.
Домашнє завдання:
Створити буклет до творчості Віляма Шекспіра; підготувати повідомлення про творчість Сервантеса; повтор. с. 75-79.

Урок 40
16.02 - Життєвий творчий шлях Мигеля де Сервантеса Сааведри. Історія створення роману "Дон Кіхот", його зв'язок із лицарськими романами, пародійний характер.
Домашнє завдання:
Вивчити біографію письменника; прочитати першу частину роману "Дон Кіхот"; до другого розділу скласти план. Індивідуальні завдання: створити буклет до творчості Сервантеса; створити сенкан або діаманту до творчості Сервантеса; повтор. про лицарський роман.

Урок 41
21.02 - Конфлікт  високих прагнень Дон Кіхота і буденої дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя.
Домашнє завдання:
Опрацювати підручник с. 189-196; написати есе "Чи потрібні сьогодні Дон Кіхоти"; підготувати портфоліо Дон Кіхота; повтор. про роман.

Урок 42
23.02 - Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм.
Домашнє завдання:
Опрацювати підручник с. 196, 197; відповіді на питання с. 211; виконати одне із індивідуальних завдань с. 211; повтор. про вічний образ.

Урок 43
28.02 - Синтез різних жанрових ознак у романі. "Донкіхотство".
Домашнє завдання:
Підготуватись до контрольної роботи по темі "Відродження"

Урок 44
02.03 - Контрольна робота до теми "Відродження" (різнорівневі завдання)
Домашнє завдання:
Прочитати твір Шекспіра "Король Лір";  повтор. про значення творів у світовій літературі та культурі.

Урок 45
07.03 - Урок позакласного читання. Шекспір Король Лір.
Домашнє завдання:
Визначити основні проблеми твору; підготувати повідомлення або презентацію "Барокко як художній напрям"; повтор. про античність.

Урок 46
09.03 - Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві.
Домашнє завдання:
Опрацювати підручник с.215-218; повтор. про добу Середньовіччя.

Урок 47
14.03 - Луїс де Гонгора-і-Арготе - відомий іспанський поет. Втілення у вірші "Галерник" провідних тем барокової літератури.
Домашнє завдання:
Вивчити біографію; опрацювати вірш "Галерник"; відповіді на питання с. 220; написати особисте ставлення до вірша; повтор. про художні засоби.

Урок 48
16.03 - Символіка вірша "Галерник". Образ ліричного героя.
Домашнє завдання:
Підготувати аналіз вірша; виписати епітети та метафори із ліричного твору; повтор. с. 80-85.

Урок 49
28.03 - Джон Донн - відомий англійський поет. Напруга почуттів ліричного героя у "Священних сонетах".
Домашнє завдання:
Аналіз "Священних сонетів"; вивчити біографію; відповіді на питання с. 222; повторити с.86-90.

Урок 50
30.03 - Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. Мольєр майстер класицистичної комедії.
Домашнє завдання:
Опрацювати підручник с. 223-228; прочитати комедію "Міщанин - шляхтич".

Урок 51
04.04 - Історія створення комедії "Міщанин - шлахтич". Тематика і проблематика твору.
Домашнє завдання:
Дібрати цитати до характеристики образу Журдена; опрацювати підручник с.228, 229.

Урок 52
06.04 - УРМ (усно). Характеристика образу Журдена.
Домашнє завдання:
Написати твір-міркування: "Моє ставлення до образу Журдена"

Урок 53
11.04 - Характеристика образів комедії. Засоби комічного.
Домашнє завдання:
Підготувати нотатки до написання контрольної творчої роботи: "Чи актуальна комедія Мольєра "Міщанин - шляхтич" в наш час? "Чи існують Журдени в наш час".

Урок 54
20.04 - Контрольний твір за твором Мольєра "Міщанин - шлахтич".
Домашнє завдання:
Прочитати твір Мольєра "Удаваний хворий".

Урок 55
25.04 - УПЧ. Аналіз художнього твору "Удаваний хворий".
Домашнє завдання:
Підготувати презентацію про одного із письменників 20-21 століття.

Немає коментарів:

Дописати коментар